Forum www.nieokonaniclanrs.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
10 Grudnia - Zmiany na dziczy , Łowca nagród i Wojny Klanów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nieokonaniclanrs.fora.pl Strona Główna -> Newsy z RS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
karolina822


Administrator
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Ustrzyki Dolne

PostWysłany: Sob 22:15, 22 Gru 2007    Temat postu: 10 Grudnia - Zmiany na dziczy , Łowca nagród i Wojny Klanów

Motywy prowadzące do zmian Dziczy:
Jak zostało już napisane w "Zmianach w Wymianie i Zdobyczach"(którego mamy nadzieję właśnie przeczytałeś), zmieniliśmy co się dzieje z twoimi przedmiotami gdy zginiesz po wprowadzeniu aktualizacji z nagrobkami.

Jeśli byśmy nie przyłożyli się do tego i zajeli się tym odpowiednio, mogło by to znaczyć że PKerzy[Player Killerzy] nie dostaną rzeczy zabitych graczy. Rozwiązałoby to problem RWIT[Real World Item Trading], ale nie było by to zbyt przyjemne dla PKerów! Więc zajeliśmy się zmianami które musimy wprowadzić do Dziczy.

Cel tego projektu był następujący: Chcieliśmy wprowadzić jak najmniej zmian w Dziczy, by był tak zabawny jak zwykle, PKerzy mogli wciąz zdobywać przedmioty z zabitych graczy a gracze uprawiający RWIT NIE MOGLI używac tego by przetransportowywać przedmiotów. Nie było to zbyt łatwe do osiągnięcia, i po długim zastanowieniu wymyśliliśmy:

1) Już niedługo mamy zamiar pozwolić graczom by sami zabijali graczy uprawiających RWIT w Dziczy. W końcu możesz atakować graczy na Dziczy, więc jeśli osoba wymieniająca pójdzie do Dzicz z zamiarem przetransportowania przedmiotu, wystarczy PKer by zabić osobę kupującą i sprzedającą by łatwo rozwiązać problem(Przy okazji jest to zarobek dla PKera). Dzicz jest niestety trochę duża, i jest duże prawdopodobieństwo że gracze uprawiający RWIT znajdą jakiś cichy kąt by dokonać swoich zbrodni.

W sumie już od jakiegoś czasu zastanawialiśmy się czy Dzicz nie jest zbyt duża i nie jest zbyt cięzko znaleźć graczy do walki. Więc postanowiliśmy ją ostatecznie pomniejszyć. Zmniejszając ją ułatwiliśmy PKerom szukanie i walki z sobą, a także stworzyliśmy koszmar dla RWIT'rów. Wydzieliliśmy trzy tereny, które tworzą razem 40% oryginalnego rozmiaru Dziczy. Jest to wystarczająco mało miejsca by RWIT'rzy znaleźli sobie miejsce do przetransportowania przedmiotów, a wystarczająco duża by móc spokojnie po niej biegać.

2) Żaden porządny Pker nie ma powodu by wziąć niepotrzebne przedmioty na Dzicz. W końcu po co mieli by brać na przykład milion GP? Nie pomoże mu to wygrać walki i jest duża szansa ze to straci. Zmieinliśmy więc system, by można było brać na Dzicz tylko przedmioty które naprawdę są niezbędne. I znowu jest to utrudnienie dla RWIT'rów, jako iż nie mają jak przetransportować przedmiot do innej osoby, jednocześnie nie tworzy przeszkód dla normalnych PKrów.

3) By jeszcze bardziej urozmaicić grę, dodaliśm także "ofiarę", którą otrzymasz przy wejściu na Dzicz. Jeśli nie jesteś osobą wyznaczonej dla danej osoby, nie może cię ona ot tak zabić, zgarnąć twoje rzeczy i zwiać. Każdy kto tak zrobi zostanie uznany za Skrytobójcę Łowcy Nagród, i uzyska ten status na trzy minuty. Daje to kilka rzeczy: Po pierwsze oznacza że czasami możesz dostać kogoś silniejszego od siebie, a czasem słabszego co oznacza że nie będziesz cały czas łapany przez silniejszych graczy. Po drugie ciężej będzie RWIT'rom wymieniać przedmioty gdyż ktoś na nich będzie polować. Po trzecie pozwala nam to w końcu dodać rzecz którą planowaliśmy od jakiegoś czasu - 2 nowe tabele do Toplisty opisujące PKing.

4) Ponieważ teren do Pkingu jest teraz konkretnie oddzielony od innych rzeczy niż Pking - odpowiemy tutaj na pytanie które zadawano nam od jakiegoś czasu - gracze gdy tylko wejdą na ten teren otrzymują Czaszkę[Skull] - w końcu po to tu są. Oczywiście nie chcemy także robić innych rzeczy na Dziczy, takich jak Abyss śmiesznie łatwych - w końcu pierwotnie były tutaj by zbalansować wysokie nagrody. Wprowadziliśmy więc wyzwolone duchy(poczytasz o tym niżej).

5) W końcu zmieniliśmy nazwę Areny do Pkingu na "Łowcę Nagród"[Bounty Hunter] gdyż jest to teraz tylko jedna z wielu rzeczy na terenie Dziczy. Zawęża to także liczbę miejsc do Pkingu na Dziczy. Oznacza to między innymi transportowanie z jednego miejsca z jednego miejsca do drugiego by móc PKować - w każdym obowiązują inne zasady i taktki. W sumie dodaliśmy już jedną nową mini grę PVP[Player versus Player] - Wojny Klanów(zobacz niżej). W przyszłym roku planujemy mini grę opartą na systemie Pogoni, gdzie jeden gracz ucieka a drugi próbuje go zabić.

To są powody zmian które teraz staramy się wprowadzić w życie. Reszta tyczy się terenów Łowcy Nagród, Wojen Klanów i 'Wyzwolonych' duchów.

Wyzwolone Duchy z Dziczy
Jeśli myślisz że przemierzanie dziczy poza Łowcą Nagród jest łatwe - pomyliłeś się. Wyzwolone duchy kreatur - potęznych jak mroczne bestie, wampiry, wilkołaki i cyklopy - będą starały się zabić cię na Dziczy. Zrobią co w swojej mocy by to uczynić, a uwierz mi - mocy mają dużo.

Są bardziej niebezpieczny niż ich poziom może sugerować, gdyż mogą atakować wszystkimi trzema sposobami walki - zamrażać, blokować ci teleportację czy nawet "ukraść" cię z walki którą aktualnie toczysz. Mogą także leczyć sobie truciznę, punkty życia, a także są bardzo agresywne. Pora bać się Dziczy, gdyż wyzwoleni przybyli by terroryzować żywych...

Łowca Nagród.
W centrum Dziczy leży Łowca Nagród. Jest to niebezpieczny sport, w którym zostanie ci dana czaszka nad głową, oznaczająca że wszystkie przedmioty które masz przy sobie przepadną gdy zginiesz. Jak opisalismy wyżej, to jest właśnie prawdziwa gra dla PKrów która zawsze obowiązywała na Dziczy, ale teraz ma swój własny obszar, z kilkoma zmianami.

Łowca nagród dzieli się na 3 części odgrodzone wulkanami, do których można wejśc w zależności od poziomu, w którym dostaniesz nick losowego gracza. Ten gracz jest z tobą w tym samym terenie, i musisz go zabić! Nie wiedzą że ich ścigasz, ale wkrótce się dowiedzą! Odszukaj ich, zaskocz i zabij by zgarnąc ich przedmioty i udowodnić że jesteś najlepszym łowcą nagród ze wszystkich.

Zapytasz więc co w tym takiego niebezpiecznego? Otóz ktoś na tym terenie jest także za tobą! Twoje imię zostało podane innemu łowcy nagród, i będziesz zmuszony uciekać przed nim. Czy uda ci się zabić swój cel zanim osoba cię goniąca zabije ciebie?

Gdy gracz wejdzie na teren Łowcy Nagród, czaszka pojawi się nad jego głową, kolorem reprezentującą wartość twojego ekwipunku. Może to przyciągnąc graczy którzy nie mają cię za cel by zdobyć twoje przedmioty. Ten sposób zabijania da danej osobie 3 minuty możliwości zostania zabitym przez wszystkich graczy w Łowcy Nagród - a owa osoba nie może w tym czasie stąd wyjśc!

Dobre i uczciwe zabójstwo - zabij gracza który został wyznaczony za twój cel - da ci to Punkty Łowcy Nagród, które określą twoją pozycję na tabeli łowcy nagród na naszej stronie. Zabijanie osób nie wyznaczonych tobie da ci miejsce na tabeli Skrytobójczych Łowców Nagród.

Łowca nagród jest dostępny tylko na kilku światach.

Wojny klanowe:
Lekko na wschód od Łowcy nagród leżą Wojny Klanowe, pole bitwy wielku klanów z RuneScape.

Zaczynanie walki jest proste - każdy na kanale czatowym który ma rangę "Kapitan" lub wyższa może prawym przyciskiem myszy kliknąć na kapitana innego klanu i wybrać opcję "Wyzwij" gdy są w hali Wojny Gangów. Kapitan przeciwnej drużyny może przyjąć wyzwanie lub je odrzucić.

Gdy zostanie zaakceptowane - w końcu odmówienie nie pasuje do prawdziwego wojownika - obydwoje zostają przytransportowani do Areny Wojen Klanów, gdzie czekają na swoich ludzi. Czerwona wiadomość zostanie wyświetlona u wszystkich osób z Czatu Klanowego informująca że mają 2 minuty by wejść do portalu. Po 2 minutach walka się zaczyna.

Walka jest 'bezpieczna' co oznacza że nie stracicie nic gdy zginiecie w walce. Czy będziesz zwycięzcą zwycięzkiego klan u? Czy może będziesz oglądać walkę przez specjalne kule, mówiąc przyjacielom z klanu co poszło nie tak?

W przeciwieństwie do Łowcy Nagród, Wojny klanowe są dostępne na każdym świecie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nieokonaniclanrs.fora.pl Strona Główna -> Newsy z RS Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin